Anonieme verzending

Garantie en reparatie

Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie van één jaar. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien we u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het product doen we dit door vervanging, reparatie of terug betaling.

Defect product

Als u een defect product heeft ontvangen of het product is defect binnen de zichttermijn van 30 dagen, dan kunt u het product kosteloos retourneren. Zodra we het product ontvangen, zullen we het defect controleren en u zo snel mogelijk een werkend model opsturen zonder extra kosten. Als een product defect gaat na 30 dagen, kunt gebruik maken van onze garantie regeling. U kunt op deze pagina een garantieaanvraag insturen.

Reparatiestatus

We houden u graag op de hoogte. Niet alleen bij uw bestelling, maar ook bij uw garantieaanvraag. In het onderstaande tabel ziet u op welke momenten u een status e-mail kunt verwachten.
Het product is... U ontvangt...
Door Foploten ontvangen... ...een ontvangstbevestiging per e-mail
Gecontroleerd op defecten... ...een statusupdate van aangegeven defecten per e-mail
Doorgestuurd aan reparatiebedrijf... ...een statusupdate van verzending per e-mail
Terug ontvangen van reparatie... ...een statusupdate en track en trace code per e-mail

Bekijk de momentele reparatiestatus

Heeft u één van onze mailtjes gemist, of u wilt direct uw retourstatus bekijken? Gebruik dan onze reparatiestatus pagina voor een direct inzicht van uw retour. Op deze pagina vindt u alle informatie terug omtrent uw retour, waaronder alle reparatiestatussen, een directe chat met onze medewerker en de track en trace code.

Reparatiekosten

Als onze reparatiedienst constateert dat het defect binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn valt, wordt het product kosteloos vervangen of gerepareerd. Wanneer het defect buiten de garantietermijn valt, zullen we er alles aan doen om u een passende oplossing aan te bieden binnen een termijn van 5 werkdagen.

Reparatieperiode

Is het product defect, dan duurt reparatie in de meeste gevallen niet langer dan 3 weken. Wanneer wordt besloten om een product om te ruilen voor een vervangend model, kunt u deze verwachten binnen een periode van 5 werkdagen.